Ilu przedsiębiorczych ludzi, tyle pomysłów na biznes. Każda firma, także taka wirtualna, jest spełnieniem konkretnych marzeń i planów – i może być też różnie zarządzana, zależnie od przyjętej taktyki i zamiarów. Właśnie dlatego nowoczesne pomoce, stworzone z myślą o e-przedsiębiorcach, muszą być na tyle elastyczne, żeby dopasować się do oczekiwań szerokiego grona użytkowników. I właśnie taka sztuka udaje się tym platformom, które mają budowę modułową – proponują swoim klientom różne narzędzia i rozwiązania, ale zachęcają do samodzielnego wybierania i konfigurowania konkretnego zestawu takich pomocy.

Platforma b2b dostosuje się do ciebie

Wiele mówi się o tym, że e-zakupy są bardzo wygodne dla sklepowych klientów. Na każdym etapie towarzyszy im tu ogromna wygoda – mogą zaoszczędzić czas i siły, bo nie muszą się fatygować do stacjonarnego sklepu, nie muszą zważać na jego godziny pracy i nie muszą samodzielnie dźwigać zrobionych zakupów do swojego domu. E-sklep to miejsce, które mogą odwiedzić od dowolnej porze, nawet w środku nocy, a oglądanie wystawionych na sprzedaż produktów może im mijać na przykład w wygodnym fotelu. Ale czy to oznacza, że po drugiej stronie cyfrowej lady też musi stale ktoś czuwać, 24 godziny na dobę być gotowym na przyjęcie i obsłużenie zamówienia?

E-przedsiębiorcy powinni wiedzieć, że i dla nich działanie w branży wirtualnych zakupów wiąże się z szeregiem udogodnień. Ale żeby to odkryć, trzeba wiedzieć, gdzie szukać narzędzi, które z powodzeniem wezmą na siebie wszystkie uciążliwe i żmudne obowiązki. Prowadząc tradycyjny sklep, trzeba mieć przede wszystkim zespół ludzi, którzy zajmą się poszczególnymi zadaniami – a prowadząc e-sklep można poprzestać na zdobyciu dobrego oprogramowania, które będzie czuwało nad tym, żeby internetowa witryna działała jak należy i spełniała wszystkie oczekiwania klientów.

Platforma b2b

Platforma b2b taka jak https://enovab2b.pl dedykowana właścicielom sklepów, które obsługuje enova, świetnie sprawdza się w roli prawej ręki właściciela e-sklepu. Tym bardziej że to taki pomocnik, którego można samodzielnie dostosować do własnych potrzeb – powierzając mu konkretne zadania, w wybranym zakresie. Składa się z ponad 20 modułów, a wśród nich są na przykład:

  • moduł składania zamówień
  • moduł obsługi rozliczeń
  • moduł integracja ze sklepem internetowym
  • moduł prezentacji produktów
  • moduł językowy
  • moduł walutowy
  • moduł sprzedaż multichannel.

Jak widać, platforma jest w stanie wesprzeć e-przedsiębiorcę na każdym etapie jego pracy w sklepie. Zareaguje na aktywność klientów o dosłownie każdej porze dnia i nocy: przyjmie zamówienie i wyśle potrzebne potwierdzenia. Zajmie się gromadzeniem i porządkowaniem danych, także tych związanych z rozliczaniem wszystkich przeprowadzonych transakcji. Z jej pomocą można czuć się znacznie pewniej, podejmując nowe wyzwania, takie jak sprzedaż na nowych kanałach sprzedaży, także tych zagranicznych. Z takim wsparciem można rozwijać skrzydła – i nie bać się, że wyzwania stojące przed nowoczesnymi przedsiębiorcami podniosą poprzeczkę za wysoko.