Wizytówka to niezbędne narzędzie marketingowe wielu osób i przedsiębiorstw. Każdy chce zareklamować oferowane przez siebie usługi czy przedsiębiorstwo. Wizytówki potrafią zasypać nasze portfele. Jak stworzyć wizytówkę wyjątkową, która wyróżnia się na tle konkurencji i przykuje uwagę naszych przyszłych konsumentów i klientów? Przyjrzyjmy się tematowi z bliska. Ciekawi? Zaczynamy! 

Jakość

Pierwszym, najważniejszym krokiem w celu stworzenia swojej wymarzonej wizytówki, jest dobór odpowiedniego wykonawcy. Nasza drukarnia Enveloper to miejsce, w którym druk wizytówek to czysta przyjemność, realizacja własnych pasji oraz najwyższy poziom spełniania oczekiwać klientów. W tworzeniu wizytówek, oprócz odpowiedniego projektu, szalenie ważna jest kwestia jakości ich wydruku. Nawet najpiękniejszy projekt nie pozwoli na uzyskanie zadowalającego efektu końcowego, jeśli wydruk będzie marnej jakości. Drukarnia Enveloper to dostawca wysokiej jakości usług. Przekonaj się osobiście!

Rodzaje wizytówek 

Dla wielu z nas wizytówka to po prostu wizytówka. Jednak istnieje jej wiele różnych wariantów. Standardowe wizytówki to kartoniki o wymiarach 90x50mm. Wykonujemy projekty na papierze 350gsm kreda mat, który rewelacyjnie się prezentuje w różnych uszlachetnieniach, w zależności od indywidualnych preferencji klienta. Dostępna ilość zamówionych wizytówek to 100, 500, 2000 lub 10000 sztuk. Wizytówki Poznań cieszą się bardzo dobrą opinią i zadowoleniem klientów. 

Aby dodać charakteru i większej trwałości naszym wizytówką, mogą być one foliowane. Występują w wersji błyszczącej lub matowej. A to jeszcze nie koniec naszych możliwości. Wizytówki foliowane mogą zostać pokryte lakierem UV, dzięki któremu, elementy na matowym papierze będą pięknie błyszczeć. 

Nasza oferta wyposażona jest także dla osób kochających ochronę środowiska naturalnego i życie w zgodzie z naturą. Wizytówki ekologiczne to także idelane rozwiązania dla sklepów ze zdrową żywnością czy oferujących produkty naturalne. 

Rodzaje druku wizytówek 

Druk wizytówek może być jednostronny bądź dwustronny. Wszystko zależy od ilości informacji, jakie chcemy na naszej wizytówce zawrzeć. Ważne, by wizytówka była czytelna i przejrzysta. W wielu przypadkach warto rozbić informacje na dwie strony, wówczas wizytówki prezentują się wysoce profesjonalnie i designersko. 

Wizytówka to popularny i ceniony sposób marketingowy, który od wielu lat nie traci, a wręcz wciąż zyskuje na popularności. To najważniejszy rodzaj naszej prezentacji, dlatego warto zadbać o jakość jej wykonania i każdy najmniejszy szczegół.