Jak każda firma, potrzebujesz biznesplanu. Na szczęście nie musi to być skomplikowany 100-stronicowy dokument, na który nigdy więcej nie spojrzysz, gdy skończysz go pisać.

Postaw na prostotę i co kilka miesięcy aktualizuj swoje obecne cele. Na podstawie obecnych zobowiązań powinieneś mieć plan, ile czasu masz dziennie lub tygodniowo, aby poświęcić się swojej działalności.

Zacznij od audytu swoich tygodniowych zobowiązań czasowych, pamiętaj o zajęciach szkolnych, zajęciach towarzyskich i innych regularnych wymaganiach, na które musisz poświęcić czas. Dzięki temu uzyskasz dobre wskazanie, ile czasu (i kiedy) możesz poświęcić na budowanie swojej firmy.

Pamiętaj, że czas zwykle to pieniądze. Im więcej czasu możesz poświęcić na marketing swojej firmy, tym większy sukces odniesiesz. Jeśli więc okaże się, że masz ograniczony czas, bądź realistyczny co do swoich celów lub upewnij się, że spędzasz czas w najbardziej efektywny sposób.

Jeśli jesteś bardzo zorganizowany i dobrze zaplanowałeś, możesz osiągnąć świetne rezultaty w godzinę dziennie!